Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.09.2018, 09:14   #42
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,702
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 dni 9 godz 41 min 12 s
Domyślnie

w punktach:

1. kazdy gwint byl zabezpieczony bo bez tego mialbys tam gule farby proszkowej. wiesz na czym polega ta technologia? ponadto kazdy przejechalem gwintownikiem bo byl dramatycznie zardzewialy. jak caly ten motocykl. jedna wielka korozja co widac na fotkach.
2. regulator ma mase na dwoch zielonych kablach nie na obudowie. pobudka!
3. kazdy konektor zawsze przed zacisnieciem lutuje w przeciwienstwie do Ciebie i radosnej tworczosci

na reszte pytan odpowiedzialem powyzej. w cywilizowanym kraju na stacji kontroli pojazdow to by poszlo pod prase. wycieczki przyjezdzaly jak widzisz robic sobie fotki z tym cudem. sprawe gory silnika ogarniales Ty i Twoi fachowcy, ktorzy nawet nie rozumieli co im wyslalem po angielsku i niemiecku jezeli chodzi o parametry elementow. i wierzac w swiete: 'wystarczy zmienic pierscienie' zrobili Ci 'generalny remont'. a Ty kupiles olej do Harleya i wierzysz ze sie zjebany silnik naprawi
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 01.09.2018 o 09:38
szynszyll jest offline