Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24.05.2018, 10:48   #35
motomax

Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Motocykl: XR 250R,XR 650R
motomax jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
Domyślnie

To jest l ale z małej litery i bardziej chwyt marketingu niż nowy motocykl...

Silnik w prostej lini pochodzi z CRF 450R,został skastrowany i zmieniony pod kątem motocykli enduro dla początkujących jezdzców lub tych spokojniejszych.

na moje oko dali cięższy wał wydłużyli skok tłoka,dali cięższy i wyższy tłok,zawężyli kanały w głowicy i zmniejszyli zawory,na pewno inna skrzynia wałek rozrzadu... ale dalej jest to silnik z CRF 450 czyli przeróbka dobrze znanego silnika który nie jest rewelacja..

Mogli silnik z CRF 250L przerobić na 400 czy 450 i wtedy jak najbardziej było by to na miejscu z oznaczeniem L... Tutaj dalej jest to skastrowany X...

ok info jest o silniku.. czyli silnik z X-a z drobną kosmetyką

The layout and overall appearance of the CRF450L’s engine is nearly identical to the X’s with some notable exceptions to make the L street legal more appropriate for street riding. The X and L have the same bore and stroke and a milder 12.0:1 compression ratio compared to the R’s 13.5:1. The L also has its own cam profile and cam timing for more controllable power off-road. There is 12 percent more crank inertia than the R to give more traction and better control in tight off-road terrain. As mentioned above, a major difference is the six-speed transmission. This is sure to make street riding and longer stints on asphalt a less buzzy, more enjoyable experience. The ECU has a dedicated setting on the L and there is a single-sided exhaust system rather than the dual silencers on the competition models.

Także tego nic nowego czekamy dalej...