Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.09.2017, 22:43   #35
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Pisałem z jednym z tunerów zawieszenia z Polski o tym wycieraniu się goleni.
"Co do samych lag, to już ten temat przerobiłem i faktycznie jest problem i Honda Poland nic z tym nie zrobi. jeden z moich klientów wpompował ok 30tyś zł w dodatki - zawieszenie, układ wydechowy, elektronika, kufry inne gadżety i poddał się sprzedając motocykl zamieniając na multistrade. Efekt ten jest dość uciążliwy - taczkowata praca przodu."
Lipa.
Malo wiarygodne. Wpompowanie 30k w NAT jest dość trudne. Nawet jeśli, to wygląda na gadzeciarstwo. Gadzeciarze rzadko zjeżdżają z asfaltu i raczej mało jeżdżą. A na asfalcie znane sa całkiem spore przebiegi NAT bez usterek. Jeśli zaś naprawdę ktoś za chore pieniądze zrobił z NAT twarde enduro i na dodatek używa zgodnie z przeznaczeniem to nie wierzę, żeby nie ogarnął serwisowania UPSow.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem