Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.09.2017, 21:55   #19
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,970
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 42 min 20 s
Domyślnie

na lc8 latam od 2007 roku, wpierw ADV potem SE
moim zdaniem jest to Subaru impreza czy też EvO wśród motocykli, daje dużo frajdy, dużo adrenaliny.. da się.jeździć.wszędzie... i daleko i blisko... podobnie jak da się i Imprezą.STI na sztywnym zawieszeniu, wielkim spalaniu i z buczącym wydechem.. da się.. uwierz mi.. tylko to jest kwestia tego jak daleko chcesz przesunąć granice swojego komfortu
ten motocykl to taka trochę rajdówka... do tego jest zrobiony. by dawać.Fun.. Masz dużo czasu? chcesz walić.Km.. odpuść lepiej sprawdzą.się.bardziej ucywilizowane konstrukcje. Będą po prostu przyjemniejsze w obyciu.. GS-em, tez da się.latać.w terenie , podróżniczo.. po szuterkach itp... DL-em też. kwestia obycia Sam się zastanów gdzie chcesz postawić.swoją granicę Komfortu.. i na ile Adrenalina w lataniu na moto jest dla Ciebie ważna.. na ile Bawi Cię.szukanie ganic.. zawieszenia, przyczepności, przyśpieszeń itp.. bo taki jest właśnie lc8..

PS.. Celofan to Wyjątek .. Bardzo fajnie że chce mu się.latać.daleko na lc8, ale mimo wszystko takich niewielu znajdziesz.. nie bez powodu.. Maszyn podróżniczych jest wiele, maszyn do zabawy w segmencie ADV niewiele.. dlatego właśnie LC8 jest taki wyjątkowy
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem