na lc8 latam od 2007 roku, wpierw ADV potem SE
moim zdaniem jest to Subaru impreza czy też EvO wśród motocykli, daje dużo frajdy, dużo adrenaliny.. da się.jeździć.wszędzie... i daleko i blisko... podobnie jak da się i Imprezą.STI na sztywnym zawieszeniu, wielkim spalaniu i z buczącym wydechem.. da się.. uwierz mi.. tylko to jest kwestia tego jak daleko chcesz przesunąć granice swojego komfortu
![Smile](images/smilies/smile.gif)
ten motocykl to taka trochę rajdówka... do tego jest zrobiony. by dawać.Fun.. Masz dużo czasu? chcesz walić.Km.. odpuść
![Smile](images/smilies/smile.gif)
lepiej sprawdzą.się.bardziej ucywilizowane konstrukcje. Będą po prostu przyjemniejsze w obyciu..
![Smile](images/smilies/smile.gif)
GS-em, tez da się.latać.w terenie , podróżniczo.. po szuterkach itp... DL-em też. kwestia obycia
![Smile](images/smilies/smile.gif)
Sam się zastanów gdzie chcesz postawić.swoją granicę Komfortu..
![Wink](images/smilies/wink.gif)
i na ile Adrenalina w lataniu na moto jest dla Ciebie ważna..
![Smile](images/smilies/smile.gif)
na ile Bawi Cię.szukanie ganic.. zawieszenia, przyczepności, przyśpieszeń itp..
![Wink](images/smilies/wink.gif)
bo taki jest właśnie lc8..
PS.. Celofan to Wyjątek
![Wink](images/smilies/wink.gif)
.. Bardzo fajnie że chce mu się.latać.daleko na lc8, ale mimo wszystko takich niewielu znajdziesz.. nie bez powodu..
![Smile](images/smilies/smile.gif)
Maszyn podróżniczych jest wiele, maszyn do zabawy w segmencie ADV niewiele..
![Smile](images/smilies/smile.gif)
dlatego właśnie LC8 jest taki wyjątkowy