Cytat:
Napisał jagna
Całe mieszkanie będzie biurem, mieszkam gdzie indziej i gdzie indziej mam zarejestrowaną działalność i nie chcę tego zmieniać
|
Zarejestrowanie a miejsce wykonywania działalności to są dwie różne rzeczy.
1.Jeśli ty jesteś prawnym właścicielem tego lokalu idziesz do UM/ Gminy w którego obrębie administracyjnym jest to mieszkanie i składasz w wydziale podatków i opłat lokalnych informację w sprawie podatku od nieruchomości na dany rok.
Jeśli nie ty jesteś, robi to zawsze właściciel.
Jeżeli chcesz podać cały lokal pod działalność, zabierz ze sobą dokument potwierdzający np. powierzchnię użytkową lokalu- wtedy nie musisz obawiać się żadnych kontroli sprawdzających z UM/Gminy .Jak są upierdliwi albo mają rok do kontroli z RIO mogłoby im się chcieć i przyjść.
2. Informację ściągasz sobie z BIP danego urzędu pod który podlega to mieszkanie.
3.Ot i cała filozofia.