Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.02.2017, 19:01   #44
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Biecz
Posty: 4,974
Motocykl: XRV Rally
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 5 godz 54 min 0
Domyślnie

WR-ka jest bardzo fajna pod warunkiem że wiesz co chcesz nią robić. Miej jednak na uwadze że nie bardzo nadaje się do dualowych zastosowań, druga sprawa to że musi być kręcona wysoko, podobnie jak każda inna 250-tka przez co wymiana tłoka, łożysk, korby odbywa się 2 x częściej niż w np. 450 czy 500.

Miałem TE 450 i 510, moja ex 510 jeździ po dziś dzień i ma się bardzo dobrze na liczniku z 900 godzin, drugi tłok i wymienione łożyska na wale, nic po za tym w silniku nie było robione. TE 610 czy 630 jest mało ze względu na słabo działającą sieć dystrybucji części po za IT. We Włoszech jest firma, która produkuje wszystkie graty i zajmuje się ich dystrybucją, ale jak to działa w innych krajach nie wiem .
Powodzenia.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem