Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03.02.2017, 10:26   #41
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,762
Motocykl: DL1000A
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 19 godz 13 min 20 s
Domyślnie

To tak może zbiorczo:

yeuop - Twój XT-ek to legenda kawał świata zjeździł. XT600E także biorę pod uwagę bo znam silnik i wiem że można ją fajnie odchudzić. Problem trochę w zawieszeniu, stąd bardziej za TT patrzyłem.

Przym - wiem, znam tego Kata z ogłoszenia, ale odpuściłem wyczynowe maszyny. I finanse nie aż takie..

qter - dzięki, będę pamiętał

Franz - dzięki za szereg informacji. Pamiętam że jak brałem od Ciebie AT to trochę ci krwi napsułem Ale było tak jak mówisz - szukałem dziury w całym zamiast nauczyć się jeździć. Choć +10cm wzrostu zawsze byłoby OK. Choć tam w AT była duża masa i wysokość, niemniej teraz jeżdżąc AT kumpla nie miałem żadnych problemów. Kiedyś kupowałem motocykle mniej świadomie bym powiedział. Teraz to trochę inaczej - ale ponad 90cm w siodle to faktycznie już ograniczenie komfortu jak dla mnie, dobrze prawisz. W XTZ czasem gaz zamiast podparcia pomagał, ale nie zawsze a wtedy....jeb na bok

Taka refleksja - kupno / wybór motocykla na szosę jest jednak duuużo łatwiejsze.

Dzięki wszystkim za porady i informacje - przemyślę temat i na coś się zapewne zdecyduję.

Pozdrawiam
zimny

Ostatnio edytowane przez zimny : 03.02.2017 o 10:43
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem