Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.01.2017, 10:11   #96
Dzieju
Administrator


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,586
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 5 godz 5 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sneer Zobacz post
Nie ma co porownywac. Współczesne auta dzięki temu stały się dostępne, przysłowiowym golfem tdi można objechac większość supersamochodow z tamtych czasów no i są dużo bezpieczniejsze.
Najbardziej to mi szkoda benzynowych V8. Ale dziś to ekonomiczny absurd.
To nie chodzi o wyścig i czy smrodziuch tdi cokolwiek objedzie.
To chodzi o klasę , duszę , niepospolitość.
Kiedyś ludzie spędzali nad deskami kreślarskimi wiele czasu , każda narysowana linia była przemyślana , kształt czy przetłoczenie wyrażało emocje rysującego stosowne do tego co chciał osiągnąć w danym modelu , każdy element był kojarzony z konkretnym autkiem ........
A dziś wrzucają w komputer jakieś założenia pomiarowe , bezduszna maszyna coś tam drukuje posiłkując się już wymyślonymi rzeczami dla oszczędności , dzięki temu te same lub odrobinę zmienione elementy jeżdżą w wielu podobnych do siebie pojazdach i już nie da się po 10cm2 rozpoznać co to za samochód.
Obecna profanacja motoryzacji w pogoni za gadżeciarstwem , oszczędnością na jakości i wytrzymałości , wyzyskiem kieszeni klienta , ignorancją dla indywidualności powoduje smutek u pamiętających dobre czasy.
Cieszy się z tych nowości tylko "młodzież" dla której jest obce to dawniejsze i jest dla nich niezrozumiałe , dzieci komputerów i smartfonów.

Sneer , benzynowe V8 to nie absurd to kwintesencja motoryzacji.
Ale fakt do tego trzeba dorosnąć by docenić.
Przy dorosłej eksploatacji nie spali aż tak więcej niż kurdupel 1.6 .
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem