Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.09.2014, 19:09   #18
krynek
 
krynek's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Giżycko
Posty: 96
Motocykl: Lc8 950 Adventure
krynek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 18 godz 17 min 2 s
Domyślnie

Wahacz od obojetnie jakiej afryki, jarzmo od RD03 jeśli oryginalne koło trampkowe (mniejsza tarcza), od młodszych jeśli koło afrykańskie z większą tarczą. Kiwaczka podchodzi od trampa bez - problemu trzeba wymienić jedną śrubę łączącą kiwaczkę z wahaczem na afrykańską - trampkowa nie podchodzi; i najważniejsze; nowy napęd od afryki bo oryginalny za krótki, ośka trampkowa za długa ale tutaj tokarz i skrócenie z docięciem gwintu załatwia temat. Efekt: o 2cm zwiększamy rozstaw osi( kół) na asfalcie zdecydowanie jeśli nie dwa razy lepiej, przy prędkości powyżej 120 km/h jest prędkość jest stabilność .Testowałem w trampku trzy wahacze i zdecydowanie ten jest najlepszy,trochę gorszy był wahacz z oryginalnej wersji na bęben, zdecydowanie najgorzej prowadził się motocykl w wersji z trampkowym wahaczem z hamulcem tarczowym - guma jak w majtach w porównaniu z wahaczem od afryki.




pozdr
__________________
Transalp PD03 EVO II 650 1991/2003, potem xt 600 tera: LC8 950 Adventure i mniejszy brat lc4 640

Ostatnio edytowane przez krynek : 08.09.2014 o 19:17 Powód: foty
krynek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem