Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.11.2013, 10:07   #18
BIAŁY
 
BIAŁY's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
BIAŁY jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
Domyślnie

Ja po doświadczeniach z amorem od ktm oraz sprężyną OHLINSA, też zamontowałem Willbersa z pełną regulacją zrobiony pod wagę kierownika 80 kg, zestrojony pod jazdę off.

Odczucia podczas jazdy takie jak gumbas24h.

Za opłacalnością dla mnie takiego rozwiązania przemawiał fakt możliwości rozliczenia tego wydatku w kosztach firmy.

Kalkulacja madafakinges mówi sama za siebie.

Po taniości można ale, zadowolenie zależy od oczekiwań kierownika.

Jedyny minus to upchanie dziada w czwórce wymaga rozbiórki pół motorka, tak jak i regulacja jego długości - bo śrubę regulacyjną umieścili w górnej części amorka.

__________________

1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę.
2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.

Ostatnio edytowane przez BIAŁY : 29.11.2013 o 10:10
BIAŁY jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem