Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22.02.2013, 08:28   #203
majki
 
majki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,499
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 4 godz 5 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał KubaPOZ Zobacz post
Ustawienie maszyny ktoś tu pisał 1-2 kliki to dużo i nie powinno się więcej na raz zmieniać, zasada ta sama.
Wydaję mi się, że przesadzasz. Wg instrukcji KTMa zmiana ustawień tłumienia odbywa się co 5klików i teoretycznie powinno się zmieniać właśnie co 5 (można dostrajać pod konkretne potrzeby i po jednym). Różnica między skrajnymi zakresami (Comfort- Sport) to 10klików. Tylko szybkie tłumienie się ustawia w mniejszym zakresie (1 obrót śruby między sportem a comfortem).

Na torze, w czasie wyścigów, w sprzętach z telemetrią zapewne ustawienie 1mm, 1 klik może mieć znaczenie, ale dla amatorskiego jeżdżenia enduro nikt nie odczuje różnicy przy 1mm sagu czy jednym kliku tłumienia.

A co do niebezpieczności działań...jeżeli zmota jest wykonana z głową to nie sądzę, żeby była śmiercionośnym narzędziem. Sam mam pozmieniane chyba wszystkie wymiary/kąty jakie zaprojektował p. Honda (podwyższona, inny amor z przodu) i jakoś żyję, Afra prowadzi się całkiem dobrze (i na czarnym i w offie). Ale faktem jest to, że zabawa z zawieszeniem to trudna sztuka i dostrajanie (amatorskie) zajmuje sporo czasu. Nie wystarczy przeszczepić amora z innej zabawki...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!
Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem