Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.09.2008, 01:22   #41
oldi


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Jawor
Posty: 37
Motocykl: TA PD6/TDM 900/K750
oldi jest na dystyngowanej drodze
Online: 23 godz 21 min 20 s
Domyślnie ja machnę

Cytat:
Napisał DANDY Zobacz post
W afri do obniżenia nie wystarczą same "kości" bo jest to zintegrowana część wraz z tulejką która jest łożyskowana, wykonane jest to jako odkówka stalowa (AT 04,07.07a,niewiem jak w 03) . Zimą napewno będe dorabiał całe to ustrojstwo z dwoma lub trzema dziurkami jak na zdjęciu samych kości z prawej tylko materiału między otworami
chce więcej zostawić dlatego będą otwory dwa lub trzy w zależności na ile kiwaczka pozwoli, ponadto łożyskowaną tulejkę wypoarze w kalamitkę smarowniczą aby można było smarować łożyska bez rozbierania całego elementu (dziwi mnie dlaczego orginalnie nie ma kalamitek w XL,XR i cr są standartowo ! ,chyba obniżenie kosztów produkcji ?! )
Element chce wykonać stalowy tj. kości dospawane do tulejki .
Co prawda nie potrzebuje obniżyć afri ale będe wkładał dłuższy amortyzator . Jeżeli jest ktoś chętny zrobie więcej tych elementów do "obniżania" lub jeżeli ktoś chce mnie wyprzedzić to ja się podłącze bo planuje wykonanie tego za dwa-trzy miesące .

ps.
jeżeli ma ktoś z was drugi nieporzebny na daną chwile element łączący ramę z kiwaczką proszę o porzyczenie na wzór do wykonania w.w. elementu wtedy prawdopodobnie dorobie go wcześniej .
ja chętnie machnę tylko podeślij mi dokładny rysunek techniczny.
oldi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem