Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.06.2012, 06:23   #37
Vooytas
status-TAK stan cywilny-TAK....
 
Vooytas's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Vooytas jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał martinhead Zobacz post
w mojej RD03 właśnie skończył się wałek po piątkowy offie (wracałem na lince). Narazie zębatkę przyspawam, ale w zimę chciałbym wymienić.
Mam w związku z tym pytanie: jaki to może być koszt i czy jest to bardzo skomplikowane?
mnie to troszkę kosztowało bo przy okazji powymieniałem więcej elementów:

1. uszczelki pod głowice - konieczne
2. uszczelki pod cylindry - konieczne
3. uszczelki pod dekle (pokrywy lewa/prawa)- konieczne
4. łańcuszki rozrządu (moze sie okazać tak jak było u mnie że mają dość) - nie konieczne
5. łożysko wałka ( szkoda zostawić stare) - myślę że konieczne
6. pierścienie (wymieniałem przy okazji i nie żałuję)
7. uszczelniacze zaworów - ( wymieniłem przy okazji demontażu głowic)
8. sprawdzenie /pobielenie głowic
9. u mnie wyszło że mam zębatkę chyba 3 biegu poszczerbioną
10. panewki ( wymieniłem wszystkie)
11. wałek zdawczy
12. olej filtr

cała robota troche pracochłonna, z extra narzędzi przyda się:
ściągacz do koła magnesowego ( śruba z drobnym gwintem, nie pamiętam rozmiaru), klucz pneumatyczny - do odkręcenia sprzęgła, klucze dynamometryczne, kompresor do wydmuchania kanałów, olej z molibdenem na panewki) powodzenia!
Vooytas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem