Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.03.2012, 08:41   #42
kamilltee
 
kamilltee's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Piaseczno
Posty: 499
Motocykl: XTZ 750 ST 92 - z kratą, odliczam cały VAT :)
Przebieg: 65 000
kamilltee jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 31 min 34 s
Domyślnie

Wieczny, jesteś zajebisty

Ja wkleiłem tylko graf jaki był na wykładzie prowadzonym przez Policję. Podobne wyliczenie słyszałem już kiedyś dawniej. Przykład jest dla samochodu.


co do video: musimy mieć zgodę, bo policjant wygłaszał opinie z którymi np. może nie zgodzić się KG, a był na służbie swoją drogą bardzo fajnie mówił,

zatem podam skrót - argumenty, że można wjeżdżać pomiędzy pojazdy stojące w korku:
- wykonuje manewr omijania: art 23 - należy zachować bezpieczny odstęp (tak by niczego nie uszkodzić) i ostrożność (bez szkód).
- czy motocyklista może zajmować jednocześnie 2 pasy ruchu: jak można zająć coś co już jest zajęte i nie da się ich zająć jeszcze bardziej (sala w śmiech ) ... trudno jest czyś co ma szerokość 1 m zająć 2 pasy po 3 m
- argument ubezpieczyciela: z definicji pasa ruchu wynika, że motocyklisty tam nie może być. Kluczem jest słowo w definicji pasa ruchu: szerokość "wystarczająca" dla ruchy jednego rzędu pojazdów wielośladowych (tak jest w definicji)... nie można tego czytać jako szerokość "przeznaczona" dla ruchy jednego rzędu pojazdów wielośladowych.

Najechanie na linię ciągłą to mandat 100 zł, dotknięcie nogą linii się nie liczy.

Płenta: można - ale trzeba to zrobić z głową, wolno, bezpiecznie, podziękować, nie przejeżdżać przez ciągłe, nie wyprzedzaćprzed pasami.
__________________
jest XTZ 750 ST Desert Rat - dla znajomych Paproch

SUPER TENERE - LEGENDA DAKARU http://passion4travel.pl/index.php/super-tenere-legenda-dakaru/
FB http://www.facebook.com/kamilltee
kamilltee jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem