Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21.05.2011, 13:08   #22
mckrzysiek
 
mckrzysiek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wołomin
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
mckrzysiek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 11 godz 29 min 24 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Sławekk Zobacz post
Jako prawnik powinieneś zainteresować się osobą która sprzedała Ci trampka z silnikiem 4 cylindrowym
Roboczo nazywam przednią część V-ki garem przednim, a tylną tylnym, ale skoro mam w każdym garnczku dwie świeczki to zakładałem, że każda pracuje w innym cylindrze, bo inaczej po kiego grzyba dwie zamiast jednej?
Ale widzę, że chyba jest inaczej

PS
Sprzedający przezornie nie dopuścił do zapisania w umowie, że sprzedaje 4-cylindrowca

Cytat:
Napisał Sławekk Zobacz post
Miałem podobny problem ze świecami irydowymi - wyeliminowanie jednej z nich sprawi tylko tyle, że już niedługo problem się powtórzy !

Po dwóch miesiącach odkręciłem swoje irydówki i nauczyłem je latać .
Nigdy więcej ich nie widziałem
I ja tak zrobię. Dzięki.

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Noo a najciekawsze te pomiary na tych " przednich" cylindrach są różne a powinny byc takie same .....na " tylnych" podobnie
No właśnie. A tak na poważnie to jak to interpretować, że w otworach po każdej ze świec wychodziły różne wyniki?

I jeszcze coś - gdzieś czytałem, żeby wywalić wszystkie świece przy pomiarze. Jak to zrobiłem to wcale wskazówka manometru nie zmieniała położenia, dopiero wkręcenie jednej ze świec zmieniało sytuację. Czy tak miało być?
__________________

Ostatnio edytowane przez mckrzysiek : 21.05.2011 o 13:16
mckrzysiek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem