Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.04.2011, 09:45   #119
bartol
...już nie taki świeży
 
bartol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 796
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
bartol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 14 godz 47 min 51 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Te nowsze WP po 2000r z lc4 enduro o oznaczeniu 1187A03 118Y734 118Y736 118X728 118X729 118X724, jak wszystkie od DUKE i DUKE 2 mają 398mm.
No to czym się różnią amory z enduro od DUKE? Skokiem? Skokiem czego? Czy tak przypadkiem skok, podawany w parametrach technicznych (AT - 220mm, LC4 - np. 295mm, DUKE - 170mm) nie jest skokiem zawieszenia/wychylenia wahacza w osi koła?
Akurat oddaje amor z AT do naprawy i z ciekawości sobie zmierzyłem ile się wysuwa ta "chromowana rurka" wyszło że jakieś 11 - 12 cm - no to jak się to ma do podawanego skoku 220mm?
Czyli jednak układ PRO LINK (długość kości) decyduje o skoku zawieszenia a nie tylko parametry amortyzatora.

Cosik mi się wydaje, te wszystkie amory od LC4 niezależnie od tego czy enduro czy DUKE są o bardzo zbliżonych parametrach, jak nie tych samych.
Ktoś mnie wyprowadzi z błędu i rozwieje wątpliwości? Krytykę przyjmę na klatę

Dlaczego to pisze, ano chciałbym zanabyć pewien tylny amor WP. A z numerków wynika ze jest od DUKA i tu mam dylemat czy kupować czy szukać dalej od enduro (zmniejszać skoku w AT nie chcę, a wręcz przeciwnie )

Ostatnio edytowane przez bartol : 08.04.2011 o 09:50
bartol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem