Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04.04.2011, 12:26   #117
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał daniel_87 Zobacz post
to źle?
Amorki PDS są przystosowane do pracy bez dźwigni zawieszenia - podpina się je bezpośrednio pod wahacz. Progresja jest realizowana przez progresywną sprężynę i odpowiednią konstrukcję. Jakbyś to wsadził do AT miałbyś progresję^2 + być może strasznie wielki skok, bo ciężko to przeliczyć, jeśli dźwigni nie ma.

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
Uuu, tzn, że większy skok jest realizowany tylko przez dźwignię?
To by znaczyło, że nie potrzeba też aż tak twardych sprężyn do tych amorków.

Cytat:
Pomierzyłbyś jeszcze dokładniej rozstaw śrub montażowych w Duku i enduro?
To można w katalogach znaleźć (przy czym w enduro są strasznie duże wahania w zależności od rocznika/modelu).
http://www.ktmcycles.com/manuals/2003/index.htm

pzdr, Adam
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem