Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17.03.2011, 22:27   #108
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

Kolejną ciekawostkę niedawno wynalazłem:
W LC4 620-660 były montowane 2 generacje amorków tylnych:
- BAVP 3612 z 36 mm tłokiem; do ok. 2000 roku, fioletowo-pomarańczowa naklejka WP
- BAVP 4681 z 46 mm tłokiem; od ok. 2000, biała naklejka WP

Przy okazji: generalnie im nowszy amorek tym ma mniejszy skok (oczywiście wiąże się to też z mniejszą wysokością amorka, choć ADVki miały je "sztucznie" podwyższane)
36tki w miały zazwyczaj 320mm skoku (170 w Duke)
46tki w Enduro zaczęły się od 300mm a potem zeszły do 275 mm skoku (i "aż do" 250mm w LC4 690 )
Jedyną 46tkę z 320 mm skoku znalazłem w SXC 625.
Jeden z modeli SM z 46tką miał jeszcze 310 mm skoku (ale były też takie z 260).
Duke z 46tką nadal miał 170 mm skoku.
Seryjnie w zależności od modelu był używane sprężyny: 63,66,70 (do AT i tak raczej za słabe).
W razie czego mogę podpowiedzieć jaka konkretnie wersja (i o jakim rozstawie śrub mocujących) siedziała w danym modelu/roku - najlepiej znać kod nastawów (wybity na jednej z "nóg dolnych widełek", n.p. : 118X729), bo często sprzedający sami nie wiedzą dokładnie co mają, a to często co rok się zmieniało.

pozdrawiam, Adam
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy

Ostatnio edytowane przez fxrider : 17.03.2011 o 22:31
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem