Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17.12.2010, 18:10   #45
KajetanXR


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Goleniów
Posty: 29
Motocykl: RD07
Przebieg: 70000
KajetanXR jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 18 godz 34 min 3 s
Domyślnie

Poczytałem na forum i też zabrałem się za serwis przedniego spowalniacza bo koło kręciło się ze sporym oporem.

Zgodnie z zaleceniami zastąpiłem klocki blachą i wypchnąłem tłoczki daleko daleko
Po jednej sztuce z zacisku udało się wyciągnąć kombinerkami, reszta siedzi okrutnie
Tak mocno wojowałem, że jeden tłoczek jest lekko naruszony na krawędzi. Nawet próbowałem podgrzać palnikiem zacisk.
Uszczelniacze kwalifikują się do wymiany - w zacisku znalazłem kawałek gumy.

Jak wyjąć 2 pozostałe tłoczki

Spowrotem montarz i blokowanie tych które już są rozruszane? (mogą być wycieki bo uszczelnienie się rozsypało)
KajetanXR jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem