Wątek: AT a wzrost
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06.11.2010, 16:22   #18
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,764
Motocykl: DL1000A
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 1 min 18 s
Domyślnie

Przymierzał się będę do RD07A, z ostatnich lat produkcji, to ma być docelowe moto na kilka lat do turystyki. A w terenie na Trampku faktycznie się garbię ale w tym temacie raczej myślałem o podwyższeniu kierownicy. Generalnie jestem już przekonany że kwestia wysokości AT nie będzie znaczną przeszkodą. A tymczasem pozostaje mi wyposażenie TA a kufry i przygotowanie go na przyszły sezon. Pytanie na marginesie - czy ktoś z was jeździ(ł) może z tekstylnymi sakwami? Zostały mi takie z choppera:

http://www.shad.es/en/shad-usa/produ.../sb-70/c28r55/

http://www.shad.es/en/shad-usa/produ.../sb-60/c28r47/

i zastanawiam się czy wykorzystać czy od razu sprzedać i inwestować w kufry alu. Dodam że na razie będę zwiedzał europę, więc nie będą to jazdy ekstremalne.

Dzięki raz jeszcze za odpowiedzi!

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem