Przymierzał się będę do RD07A, z ostatnich lat produkcji, to ma być docelowe moto na kilka lat do turystyki. A w terenie na Trampku faktycznie się garbię
ale w tym temacie raczej myślałem o podwyższeniu kierownicy. Generalnie jestem już przekonany że kwestia wysokości AT nie będzie znaczną przeszkodą. A tymczasem pozostaje mi wyposażenie TA a kufry i przygotowanie go na przyszły sezon. Pytanie na marginesie - czy ktoś z was jeździ(ł) może z tekstylnymi sakwami? Zostały mi takie z choppera:
http://www.shad.es/en/shad-usa/produ.../sb-70/c28r55/
http://www.shad.es/en/shad-usa/produ.../sb-60/c28r47/
i zastanawiam się czy wykorzystać czy od razu sprzedać i inwestować w kufry alu. Dodam że na razie będę zwiedzał europę, więc nie będą to jazdy ekstremalne.
Dzięki raz jeszcze za odpowiedzi!
Pozdrawiam
zimny