Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Przeszukaj Forum

Pokaż wyniki 1 do 50 z 317
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: gdziala
Forum: Hyde Park 14.10.2018, 19:52
Odpowiedzi: 188
Odwiedzin: 12,485
Zamieszczone przez gdziala
Przyleciałem w sobotę z Islandii gdzie jest już...

Przyleciałem w sobotę z Islandii gdzie jest już prawie zima(już wymieniłem opony na takie z kolcami) i tu taka piękna polska jesień - nie widziałem jej 12 lat. Wsiadłem na afryczkę i poleciałem z...
Forum: Kwestie różne, ale podróżne. 10.09.2018, 21:17
Odpowiedzi: 38
Odwiedzin: 14,104
Zamieszczone przez gdziala
Jedni sa niedoinformowani a inni maja w dupie...

Jedni sa niedoinformowani a inni maja w dupie lokalne prawo. I tak jak w innych postach piszecie ,po lasach w Polsce pomimo zakazu tez nie oszczedzaja manetki .
Na Islandii naprawde mozna jezdzic...
Forum: Kwestie różne, ale podróżne. 10.09.2018, 13:37
Odpowiedzi: 38
Odwiedzin: 14,104
Zamieszczone przez gdziala
770 euro na osobę .... a póżniej mówią ,że na...

770 euro na osobę .... a póżniej mówią ,że na Islandii drogo :)
Forum: Kwestie różne, ale podróżne. 10.09.2018, 13:10
Odpowiedzi: 38
Odwiedzin: 14,104
Zamieszczone przez gdziala
A kto bogatemu zabroni? ...

A kto bogatemu zabroni?
http://icelandnews.is/wiadomosci/z-kraju/francuzi-ukarani-grzywna-w-wysokosci-400-tysiecy-koron
Forum: Inne tematy 09.09.2018, 12:04
Odpowiedzi: 21
Odwiedzin: 1,445
Zamieszczone przez gdziala
Od kiedy będzie można zamawiać i czy będzie...

Od kiedy będzie można zamawiać i czy będzie możliwość wyboru koloru?
Forum: Inne tematy 06.09.2018, 15:53
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 867
Zamieszczone przez gdziala
Franek,kiedy jedziesz? ;)

Franek,kiedy jedziesz? ;)
Forum: Inne tematy 02.09.2018, 14:59
Odpowiedzi: 4,538
Odwiedzin: 1,423,168
Zamieszczone przez gdziala
Emek,fajna fota :Thumbs_Up: P.s. Chyba pora juz...

Emek,fajna fota :Thumbs_Up:
P.s. Chyba pora juz rzucic fajki ;)
Forum: Inne tematy 28.08.2018, 21:33
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 866
Zamieszczone przez gdziala
Czy Ktos posiada takiego malyszkowego U-BAGa ?...

Czy Ktos posiada takiego malyszkowego U-BAGa ? Jak to sie sprawuje?

http://malyszek.pl/pl/oferta/bagaz/u-bagi/u-bag-wyprawowy-40-adv
Forum: Ciuch Afrykańczyka 23.08.2018, 18:00
Odpowiedzi: 47
Odwiedzin: 5,287
Zamieszczone przez gdziala
Te Klimowe protektory są chyba z gównolitu...

Te Klimowe protektory są chyba z gównolitu zrobione ,bo ten na plecy w kurtce połamał mi się na kilka części. Kurtka była złożona w kufrze :mur:
Forum: Hyde Park 04.06.2018, 22:54
Odpowiedzi: 96
Odwiedzin: 6,662
Zamieszczone przez gdziala
No tak ,jak u nas wisi tablica i znak zakaz...

No tak ,jak u nas wisi tablica i znak zakaz wjazdu to mozna...... :D
Forum: Dział Producentów i Dostawców 16.05.2018, 21:51
Odpowiedzi: 266
Odwiedzin: 64,981
Zamieszczone przez gdziala
Moze producent zrobi filmik o samej sakwie i o...

Moze producent zrobi filmik o samej sakwie i o sposobie montazu?
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 09.05.2018, 22:35
Odpowiedzi: 54
Odwiedzin: 6,383
Zamieszczone przez gdziala
Jeszcze taka informacja ...

Jeszcze taka informacja
http://icelandnews.is/wiadomosci/z-kraju/turysci-zaplacili-wysoka-grzywne-za-krotka-przygode-off-road-na-polwyspie-dyrholaey
Forum: Wszystko dla Afryki 22.04.2018, 02:45
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 1,962
Zamieszczone przez gdziala
Myku ,zawartość butelki się już skończyła więc...

Myku ,zawartość butelki się już skończyła więc pora spać :lol8:
Forum: Inne tematy 18.04.2018, 00:33
Odpowiedzi: 119
Odwiedzin: 22,408
Zamieszczone przez gdziala
Wystarczy,ze zaczniesz jezdzic przepisowo a...

Wystarczy,ze zaczniesz jezdzic przepisowo a przypadlosc ta ustapi ;)
P.s. Ale Ty jako jeden z nielicznych wiesz co to znaczy wiatr we wlosach :)
Forum: Kaski 04.04.2018, 02:52
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 4,042
Zamieszczone przez gdziala
Mam takiego Nolana i jestem bardzo...

Mam takiego Nolana i jestem bardzo zadowolony.Super widocznosc, fajna blenda,dobrze sie w nim czuje .Dokupilem N-Coma. Wszystko dziala. Kupil bym jeszcze raz :D Trzech moich kolegöw tez z tym...
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 04.04.2018, 02:11
Odpowiedzi: 54
Odwiedzin: 6,383
Zamieszczone przez gdziala
Dzieje sie tak ,bo przyjezdza tu setki tysiecy...

Dzieje sie tak ,bo przyjezdza tu setki tysiecy turystöw i wielu z nich podchodzi do tematu bardzo budzetowo i robia wielki syf. Zasrali juz i zostawili wielki burdel wielu milym tubylcom na farmach i...
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 03.04.2018, 11:42
Odpowiedzi: 54
Odwiedzin: 6,383
Zamieszczone przez gdziala
Pilar, ale jak polecisz w czerwcu to na motocykl...

Pilar, ale jak polecisz w czerwcu to na motocykl będziesz czekał do połowy lipca...
P.s.poza szczytem sezonu bilet można kupić za 100euro w 2 strony a czasami dużo taniej.
Tak czy siak Islandię...
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 02.04.2018, 22:32
Odpowiedzi: 54
Odwiedzin: 6,383
Zamieszczone przez gdziala
W tym terminie bilet na Islandie w 2 strony za ...

W tym terminie bilet na Islandie w 2 strony za 1000zl to ciezko....
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 29.03.2018, 18:47
Odpowiedzi: 54
Odwiedzin: 6,383
Zamieszczone przez gdziala
Zazdroscisz mi Lisia Mordo :p Opowiedz...

Zazdroscisz mi Lisia Mordo :p

Opowiedz chlopakom jak sie lata za darmo na Islandii helikopterem :lol8:
Forum: Umawianie i propozycje wyjazdów 29.03.2018, 02:25
Odpowiedzi: 54
Odwiedzin: 6,383
Zamieszczone przez gdziala
Paliwo dzisiaj w przeliczeniu 1 .74 euro ;)

Paliwo dzisiaj w przeliczeniu 1 .74 euro ;)
Forum: Dział Producentów i Dostawców 26.03.2018, 19:52
Odpowiedzi: 32
Odwiedzin: 4,758
Zamieszczone przez gdziala
Ja kupowalem tutaj ...

Ja kupowalem tutaj
https://pl.aliexpress.com/item/Aozbz-Motocykl-Gniazda-Zapalniczki-Splitter-Adapter-Zasilania-z-4-2A-Podw-jny-USB-adowarka-DC-12/32832909842.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.OfLssI
Forum: CRF 1000 L 22.03.2018, 20:36
Odpowiedzi: 766
Odwiedzin: 64,392
Zamieszczone przez gdziala
Myku Ty lisia mordo ,masz w garazu Honde i 2 BMW...

Myku Ty lisia mordo ,masz w garazu Honde i 2 BMW a pleciesz herezje,ze KTM najlepszy :D
Forum: Ciuch Afrykańczyka 13.03.2018, 21:31
Odpowiedzi: 47
Odwiedzin: 6,160
Zamieszczone przez gdziala
Kurtke Overlanda mam roz.L przy 180cm i 82kg. A...

Kurtke Overlanda mam roz.L przy 180cm i 82kg. A spodnie klim Dakar 32 regular.
Forum: CRF 1000 L 27.02.2018, 22:00
Odpowiedzi: 766
Odwiedzin: 64,392
Zamieszczone przez gdziala
I przysiegaj,ze byles trzezwy :lol8:

I przysiegaj,ze byles trzezwy :lol8:
Forum: Inne tematy 31.01.2018, 23:03
Odpowiedzi: 41
Odwiedzin: 3,242
Zamieszczone przez gdziala
W ogloszeniu napisane ,ze moto z Niemiec i " ...

W ogloszeniu napisane ,ze moto z Niemiec i
"
Możliwość sprawdzenia motocykla w autoryzowanym serwisie Yamahy (koszt 200zł).
Na miejscu bądź telefonicznie dostają państwo wszystkie rzetelne...
Forum: Przygotowania do wyjazdów 31.01.2018, 02:14
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 2,097
Zamieszczone przez gdziala
Emil ,byłeś na tej wycieczce?

Emil ,byłeś na tej wycieczce?
Forum: Inne tematy 30.01.2018, 20:15
Odpowiedzi: 291
Odwiedzin: 25,723
Zamieszczone przez gdziala
Ty się Myku nie śmiej, tylko wystaw na sprzedaż...

Ty się Myku nie śmiej, tylko wystaw na sprzedaż swojego parcha co to więzisz go w garażu :D Stary -nowy motocykl i szkoda aby tam stał -ktoś kupi i będzie nim na kawkę jeżdził :kawa: A przy okazji...
Forum: Dział Producentów i Dostawców 31.12.2017, 18:07
Odpowiedzi: 73
Odwiedzin: 10,508
Zamieszczone przez gdziala
Dotarło -Wszystko OK :)

Dotarło -Wszystko OK :)
Forum: Dział Producentów i Dostawców 22.12.2017, 15:08
Odpowiedzi: 73
Odwiedzin: 10,508
Zamieszczone przez gdziala
Czekamy cierpliwie ....

Czekamy cierpliwie ....
Forum: Trochę dalej 29.11.2017, 22:13
Odpowiedzi: 150
Odwiedzin: 24,789
Zamieszczone przez gdziala
Heniu, a nie zabrales swojej baranicy pod...

Heniu, a nie zabrales swojej baranicy pod dupsko?:oldman:
Forum: Dział Producentów i Dostawców 24.11.2017, 20:31
Odpowiedzi: 73
Odwiedzin: 10,508
Zamieszczone przez gdziala
Motomax sprawdziles juz spasowanie do RD07a ? bo...

Motomax sprawdziles juz spasowanie do RD07a ? bo nie wiem czy mam wysylac kase.
Forum: Dział Producentów i Dostawców 21.11.2017, 18:18
Odpowiedzi: 73
Odwiedzin: 10,508
Zamieszczone przez gdziala
Sprzedawca napisal ,ze pasuja :D Szkoda tylko...

Sprzedawca napisal ,ze pasuja :D Szkoda tylko ,ze od kilku dni tu nie zaglada...
Forum: Dział Producentów i Dostawców 20.11.2017, 21:16
Odpowiedzi: 73
Odwiedzin: 10,508
Zamieszczone przez gdziala
Dobry wieczör :) Zagladasz tu ? odbierasz PW?

Dobry wieczör :) Zagladasz tu ? odbierasz PW?
Forum: Dział Producentów i Dostawców 18.11.2017, 20:47
Odpowiedzi: 73
Odwiedzin: 10,508
Zamieszczone przez gdziala
Ja poprosze 2 komplety :Thumbs_Up:

Ja poprosze 2 komplety :Thumbs_Up:
Forum: Dział Producentów i Dostawców 18.11.2017, 16:06
Odpowiedzi: 73
Odwiedzin: 10,508
Zamieszczone przez gdziala
A te zeby nie za ostre?

A te zeby nie za ostre?
Forum: Hyde Park 18.11.2017, 00:06
Odpowiedzi: 43
Odwiedzin: 4,166
Zamieszczone przez gdziala
Myku nic sie martw bo ja napisalem, ze "mi sie...

Myku nic sie martw bo ja napisalem, ze "mi sie wydaje" ale moge poczekac az Ty sprzedasz to co masz przykryte pokrowcem w tym duzym garazu i kupisz mi to co obiecales :haha2:
Forum: Hyde Park 17.11.2017, 21:39
Odpowiedzi: 43
Odwiedzin: 4,166
Zamieszczone przez gdziala
Wydaje mi się,że C-HR . Ale na razie myślę i im...

Wydaje mi się,że C-HR . Ale na razie myślę i im więcej myślę to myślę,że może mi się tylko wydaje :dizzy:
Forum: Hyde Park 17.11.2017, 15:56
Odpowiedzi: 43
Odwiedzin: 4,166
Zamieszczone przez gdziala
Właśnie Ludwiku chodzi tutaj o porno a dokładniej...

Właśnie Ludwiku chodzi tutaj o porno a dokładniej o to aby mnie nie wyruchali :D
Jestem klient indywidualny, płacę gotówką a marka to toyota.
Pytam, bo serce walczy z rozumem i trudno podjąć...
Forum: Hyde Park 17.11.2017, 00:27
Odpowiedzi: 43
Odwiedzin: 4,166
Zamieszczone przez gdziala
Nowe auto z salonu

Chcialem zapytac czy kupujac nowe auto z salonu mozna sie targowac o cene czy tylko o np.dodatkowe opony zimowe . Chodzi mi o to na ile mozna sobie pozwolic rozmawiajac ze sprzedawca? I jesli chodzi...
Forum: Kwestie różne, ale podróżne. 15.11.2017, 23:51
Odpowiedzi: 38
Odwiedzin: 14,104
Zamieszczone przez gdziala
Nowe zasady dotytczace spania ...

Nowe zasady dotytczace spania
http://icelandnews.is/wiadomosci/z-kraju/nowe-zasady-dotyczace-biwakowania-w-poludniowej-islandii
Forum: Trochę dalej 09.11.2017, 21:59
Odpowiedzi: 118
Odwiedzin: 21,918
Zamieszczone przez gdziala
Fajnie sie czyta i zdjecia fajne - dzieki ,ze Ci...

Fajnie sie czyta i zdjecia fajne - dzieki ,ze Ci sie chce :Thumbs_Up:

P.s. Do Pana co to wszedzie byl i wszystko wie najlepiej
"malolat, ile np. przeczytales ksiazek o azji srodkowej przed...
Forum: CRF 1000 L 21.10.2017, 21:04
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 2,255
Zamieszczone przez gdziala
Myku juz chyba zamöwil nowy model :hehehe:

Myku juz chyba zamöwil nowy model :hehehe:
Forum: Hyde Park 09.10.2017, 02:56
Odpowiedzi: 19
Odwiedzin: 2,230
Zamieszczone przez gdziala
Fajny artykul na temat Yeti ...

Fajny artykul na temat Yeti
https://autokult.pl/1870,uzywana-koda-yeti-awarie-i-problemy
Forum: Hyde Park 08.10.2017, 23:23
Odpowiedzi: 19
Odwiedzin: 2,230
Zamieszczone przez gdziala
Niestety auto sie sprzedalo :) ale dalej zbieram...

Niestety auto sie sprzedalo :) ale dalej zbieram info na ten temat.
Duzo Yeti lata na silniku 1.2 ale troche boje sie,ze on za maly do tego auta i za bardzo wysilony bedzie . Jest jeszcze silnik...
Forum: Hyde Park 07.10.2017, 22:43
Odpowiedzi: 19
Odwiedzin: 2,230
Zamieszczone przez gdziala
Rocznik 2011 2000cm diesel 115KM 4x4 ...

Rocznik 2011 2000cm diesel 115KM 4x4

Jeszcze nie kupilem ale intensywnie rozmyslam :)
Forum: Hyde Park 07.10.2017, 22:30
Odpowiedzi: 19
Odwiedzin: 2,230
Zamieszczone przez gdziala
Skoda Yeti

Czy posiada ktos takie Yeti i podzieli sie wrazeniami z jazdy i eksploatacji :)
Forum: Wszystko dla Afryki 07.10.2017, 18:05
Odpowiedzi: 35
Odwiedzin: 9,333
Zamieszczone przez gdziala
Panowie powiedzcie czy to cos warte ? ...

Panowie powiedzcie czy to cos warte ?

http://allegro.pl/gniazdo-zapalniczki-motor-12v-2x-usb-woltomierz-i6976995686.html
Forum: Dział Producentów i Dostawców 03.09.2017, 23:07
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 2,914
Zamieszczone przez gdziala
Potrzebuje 1 biala i 1 czarna.

Potrzebuje 1 biala i 1 czarna.
Forum: Trochę dalej 31.08.2017, 02:59
Odpowiedzi: 58
Odwiedzin: 8,176
Zamieszczone przez gdziala
Fajnie się czytało ,dzięki :)

Fajnie się czytało ,dzięki :)
Forum: Honda - inna niż AT & NAT 18.08.2017, 23:49
Odpowiedzi: 32
Odwiedzin: 8,852
Zamieszczone przez gdziala
chinol " stabilność na zakrętach i koleinach...

chinol
" stabilność na zakrętach i koleinach większa niż rd07 )"

consigliero
"Teraz to już nie wiem czy wybierać się na jazdę testową , NAT , jeżeli ten ma lepszą stabilność w zakrętach i...
Pokaż wyniki 1 do 50 z 317

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.