Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Przeszukaj Forum

Pokaż wyniki 1 do 50 z 174
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund(y).
Szukaj: Posts Made By: Bałtrok
Forum: Silnik, sprzęgło, skrzynia 17.02.2020, 16:24
Odpowiedzi: 118
Odwiedzin: 28,234
Zamieszczone przez Bałtrok
Dzięki.

Dzięki.
Forum: Wszystko dla Afryki 17.02.2020, 15:31
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 6,900
Zamieszczone przez Bałtrok
też dostałem takie info jak pisałem pod koniec...

też dostałem takie info jak pisałem pod koniec stycznia, że czas oczekiwania to ok 6 tygodni i niestety nie ma opcji preorderu.
Trzeba czekać na info ze strony.
Forum: Silnik, sprzęgło, skrzynia 16.02.2020, 23:24
Odpowiedzi: 118
Odwiedzin: 28,234
Zamieszczone przez Bałtrok
Mam pytanie, może głupie ale nie wiem. Czym...

Mam pytanie, może głupie ale nie wiem.
Czym umyć środek silnika?
Benzyną, naftą czy są jakieś specjalne sosy do tego?
Forum: Hyde Park 13.02.2020, 13:05
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 1,152
Zamieszczone przez Bałtrok
koniecznie daj znać jaki wynik :) a wracając...

koniecznie daj znać jaki wynik :)

a wracając do tematu, miałem 2 auta z sekwencją na STAGu i zero problemów, tankować i latać. Co do filtra to zawsze przyglądam się podczas serwisu na który wpadam...
Forum: Hyde Park 13.02.2020, 10:34
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 1,152
Zamieszczone przez Bałtrok
A to jest dosyć proste (chociaż wyglądamy tak...

A to jest dosyć proste (chociaż wyglądamy tak samo jak wszyscy inni), jak zapytasz skąd przyjechał to powie, że z Warszawy.
I wtedy wiesz, że przyjechał z Warszawy. :)
Forum: Kwestie różne, ale podróżne. 10.02.2020, 20:59
Odpowiedzi: 0
Odwiedzin: 234
Zamieszczone przez Bałtrok
Dream Catchers Journey - spokanie

Info z FB

Spotkania Passion4travel.org wracają!

27 lutego o 19:30 zapraszam gorąco na spotkanie ze Martą i Łukaszem Jastrząb, którzy zabiorą nas w motocyklową podróż aż do Nowej Zelandii....
Forum: Hyde Park 08.02.2020, 13:21
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 1,152
Zamieszczone przez Bałtrok
Ja osobiście polecam auto instal gaz na Majowej 5...

Ja osobiście polecam auto instal gaz na Majowej 5 w Łomiankach ja robiłem tam już 3 auta i nawet robił Mazdę kolegi i jeździ.
W samej Warszawie podobno zakład na Słomianej jest ok.
Forum: Dział Producentów i Dostawców 07.02.2020, 20:16
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 774
Zamieszczone przez Bałtrok
Można kupić tylko pojedyncze naklejki? Chodzi o...

Można kupić tylko pojedyncze naklejki?
Chodzi o 2 x "750" na boczki pod kanapą.
Forum: Kwestie różne, ale podróżne. 01.02.2020, 18:51
Odpowiedzi: 102
Odwiedzin: 14,845
Zamieszczone przez Bałtrok
Fajnie dziś było w hali Gwardii 👍

Fajnie dziś było w hali Gwardii 👍
Forum: Hyde Park 27.01.2020, 09:13
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 1,824
Zamieszczone przez Bałtrok
A nie stało się tak po tankowaniu? Może ropa...

A nie stało się tak po tankowaniu?
Może ropa syfiasta sie trafiła.

Co do interfejsu to taki najprostszy może nie podołać jeżeli nie wywala "czeka" na desce.
Forum: Wszystko dla Afryki 19.01.2020, 14:59
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 6,900
Zamieszczone przez Bałtrok
Ja na centralkę chętnie, może nawet dwie

Ja na centralkę chętnie, może nawet dwie
Forum: Pomagamy - za free 17.01.2020, 23:05
Odpowiedzi: 643
Przyklejony: Oddam potrzebującemu
Odwiedzin: 216,951
Zamieszczone przez Bałtrok
Ok, zibiano odeyzwal sie pierwszy na pw, jeżeli...

Ok, zibiano odeyzwal sie pierwszy na pw, jeżeli nie będzie zainteresowany po zdjęciach, jesteś następny w kolejce
Forum: Pomagamy - za free 17.01.2020, 19:15
Odpowiedzi: 643
Przyklejony: Oddam potrzebującemu
Odwiedzin: 216,951
Zamieszczone przez Bałtrok
Czy ktoś byłby zainteresowany kolarką (w sensie...

Czy ktoś byłby zainteresowany kolarką (w sensie rowerem) z Czechosłowacji chyba? W miarę kompletna ale do roboty.
W weekend mogę zrobić zdjęcie.
Forum: Motocykl Forumowicza 14.01.2020, 07:31
Odpowiedzi: 176
Odwiedzin: 45,263
Zamieszczone przez Bałtrok
Jest też zakład w Starej Iwicznej, nazywa sie...

Jest też zakład w Starej Iwicznej, nazywa sie WEPS.
Zajmują sie kompleksową obróbką silników.
Forum: Pomagamy - za free 01.01.2020, 20:00
Odpowiedzi: 643
Przyklejony: Oddam potrzebującemu
Odwiedzin: 216,951
Zamieszczone przez Bałtrok
Poproszę

Poproszę
Forum: Hyde Park 31.12.2019, 16:31
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 807
Zamieszczone przez Bałtrok
Najlepszego w nowym roku 2020

No to tego, wszystkiego dobrego w nowym roku.
Forum: Uklad paliwowy i wydechowy 31.12.2019, 14:10
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1,306
Zamieszczone przez Bałtrok
O to to. Zgadzam się, wykręcanie i wkręcanie to...

O to to. Zgadzam się, wykręcanie i wkręcanie to lipa. Jak krzywo załapie to łatwo gwint zjepsuć.
Mosiężne od WD są zajebistą alternatywą
Forum: Hyde Park 25.12.2019, 00:24
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 773
Zamieszczone przez Bałtrok
Wszystkiego najlepszego dla Was

Wszystkiego najlepszego dla Was
Forum: Hyde Park 21.12.2019, 23:26
Odpowiedzi: 58
Odwiedzin: 4,893
Zamieszczone przez Bałtrok
Zgadzam się

Zgadzam się
Forum: Rama, zawieszenia, napęd 20.12.2019, 00:33
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 3,800
Zamieszczone przez Bałtrok
Nie, mam go zawsze bezpiecznie skitranego pod...

Nie, mam go zawsze bezpiecznie skitranego pod siodłem. Uczę sie na błędach :)
Forum: Rama, zawieszenia, napęd 19.12.2019, 23:31
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 3,800
Zamieszczone przez Bałtrok
Po przeczytaniu opisu z forum TA, zwłaszcza...

Po przeczytaniu opisu z forum TA, zwłaszcza części o cięciu czegokolwiek zmieniłem majty na czyste, udalem sie do miejsca postoju Afry i zaaplikowałem gdzie się dało penetrator (WD40) i zostawiłem...
Forum: Rama, zawieszenia, napęd 17.12.2019, 18:23
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 3,800
Zamieszczone przez Bałtrok
CzarnyEZG Jutro będę miał cięższe argumenty,...

CzarnyEZG
Jutro będę miał cięższe argumenty, może pomoże.

Next22
Sprawdzę

Pałeł
Ale ja to chce jeszcze poskładać :)
Forum: Rama, zawieszenia, napęd 17.12.2019, 11:31
Odpowiedzi: 14
Odwiedzin: 3,800
Zamieszczone przez Bałtrok
Żeby nie zakładać nowego tematu. Czy jest jakiś...

Żeby nie zakładać nowego tematu.
Czy jest jakiś magiczny sposób na wyjęcie śruby mocującej silnik i wahacz w ramie?
Chodzi o śrubę która fabrycznie spoczywa za zaślepkami.
Silnik podparty,...
Forum: Hyde Park 04.12.2019, 14:32
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 861
Zamieszczone przez Bałtrok
Pracować inaczej Elementarz ks. Twardowskiego ...

Pracować inaczej
Elementarz ks. Twardowskiego
Galapagos.

poproszę
Mogę podjąć osobiście
Forum: Wszystko dla Afrykańczyka 23.11.2019, 09:32
Odpowiedzi: 1,437
Odwiedzin: 560,338
Zamieszczone przez Bałtrok
Ja z ciekawości zamówiłem takie jakiś czas temu: ...

Ja z ciekawości zamówiłem takie jakiś czas temu:


https://s.click.aliexpress.com/e/2tt2rdXgr

Niedługo pewnie dojdą
Forum: Dział Producentów i Dostawców 19.11.2019, 23:41
Odpowiedzi: 41
Odwiedzin: 17,216
Zamieszczone przez Bałtrok
I jak i jak i jak? Niby zimy jeszcze ni ma, ale...

I jak i jak i jak?
Niby zimy jeszcze ni ma, ale choinki już w sklepach i inne lastkrismas też również.

Dziś zacząłem demontaż plastików przed dokładnym czyszczeniem i konserwacją i już wiem, że...
Forum: Hyde Park 12.11.2019, 23:43
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 1,095
Zamieszczone przez Bałtrok
Wygląda spoko, masz takie cudo?

Wygląda spoko, masz takie cudo?
Forum: Uklad paliwowy i wydechowy 08.11.2019, 18:18
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 1,341
Zamieszczone przez Bałtrok
Dzięki, sprawdzę to.

Dzięki, sprawdzę to.
Forum: Uklad paliwowy i wydechowy 06.11.2019, 12:58
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 1,341
Zamieszczone przez Bałtrok
rura dolotowa tłumika rd07a

Cześć.
Czy możecie mi podpowiedzieć gdzie (najlepiej WWA ale nie koniecznie)
mogę dorobić rurę łączącą tłumik z kolektorami?

Druga opcja, czy ma ktoś może zwymiarowaną/rozrysowaną taką rurkę,...
Forum: Wszystko dla Afrykańczyka 03.11.2019, 08:30
Odpowiedzi: 1,437
Odwiedzin: 560,338
Zamieszczone przez Bałtrok
Ktoś zrobił to co ja zawsze chciałem zrobić. ...

Ktoś zrobił to co ja zawsze chciałem zrobić.
Ciekawe czy jest zalegalizowana.

https://m.olx.pl/oferta/najoszczedniejszy-triumph-tiger-1050-lpg-CID5-IDCgrWQ.html
Forum: Inne tematy 31.10.2019, 22:21
Odpowiedzi: 4,876
Odwiedzin: 1,903,640
Zamieszczone przez Bałtrok
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191031/5ba2b696...

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191031/5ba2b696fb210c0bba5857c8c3b2e09c.jpg
Forum: Hyde Park 31.10.2019, 22:19
Odpowiedzi: 300
Odwiedzin: 21,578
Zamieszczone przez Bałtrok
Z dumą, ot jak :) Miałem DU Tajko jako pierwsze...

Z dumą, ot jak :)
Miałem DU Tajko jako pierwsze auto i dobrze wspominam.
Forum: Inne tematy 30.10.2019, 21:33
Odpowiedzi: 32
Odwiedzin: 3,694
Zamieszczone przez Bałtrok
Nie od dzis wiadomo, że czytanie komentarzy pod...

Nie od dzis wiadomo, że czytanie komentarzy pod artykułami w necie powoduje wystąpienie szeregu schorzeń, tym bardziej jeżeli sprawa w jakikolwiek sposób Cie dotyczy. Szkoda nerwów a takim...
Forum: Uklad paliwowy i wydechowy 28.10.2019, 20:27
Odpowiedzi: 62
Odwiedzin: 8,449
Zamieszczone przez Bałtrok
Uszkodzona fajka/przewód świecy?

Uszkodzona fajka/przewód świecy?
Forum: Uklad paliwowy i wydechowy 28.10.2019, 18:01
Odpowiedzi: 62
Odwiedzin: 8,449
Zamieszczone przez Bałtrok
W takim razie może cos z rozrządem albo luzem...

W takim razie może cos z rozrządem albo luzem zaworowym?
Forum: Uklad paliwowy i wydechowy 28.10.2019, 15:44
Odpowiedzi: 62
Odwiedzin: 8,449
Zamieszczone przez Bałtrok
to ostatni strzał związany z gaźnikiem i dam mu...

to ostatni strzał związany z gaźnikiem i dam mu spokój :)
zalewało go (np zawieszone ssanie), dla tego jak stygł to chodził, iskra była słaba bo świeca zafajdana.
Forum: Uklad paliwowy i wydechowy 28.10.2019, 15:28
Odpowiedzi: 62
Odwiedzin: 8,449
Zamieszczone przez Bałtrok
gaźnik przestawał podawać paliwo? zaworki się...

gaźnik przestawał podawać paliwo?
zaworki się pozacinały?
lewe powietrze na króćcach i nie zaciągał paliwa?
Forum: Uklad paliwowy i wydechowy 28.10.2019, 14:53
Odpowiedzi: 62
Odwiedzin: 8,449
Zamieszczone przez Bałtrok
problem z masą?

problem z masą?
Forum: Hyde Park 26.10.2019, 16:22
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 618
Zamieszczone przez Bałtrok
Miałem podobnie jak mi sie klemy poluzowały

Miałem podobnie jak mi sie klemy poluzowały
Forum: Hyde Park 24.10.2019, 21:57
Odpowiedzi: 300
Odwiedzin: 21,578
Zamieszczone przez Bałtrok
Przedzwoń do Auto-Mark przy Warszawskiej w...

Przedzwoń do Auto-Mark przy Warszawskiej w Łomiankach
Forum: Pomagamy - za free 24.10.2019, 12:30
Odpowiedzi: 643
Przyklejony: Oddam potrzebującemu
Odwiedzin: 216,951
Zamieszczone przez Bałtrok
Ja poproszę.

Ja poproszę.
Forum: NAT - Warsztat 23.10.2019, 19:37
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 2,877
Zamieszczone przez Bałtrok
Dobrze rozumiem, motocykl mial przegląd 1,5kkm...

Dobrze rozumiem, motocykl mial przegląd 1,5kkm temu? W międzyczasie go kupiłeś i zauważyłeś to o czym piszesz? Jednocześnie masz pewność, że to wina MCSu?
Forum: Inne tematy 13.10.2019, 11:25
Odpowiedzi: 12
Odwiedzin: 1,642
Zamieszczone przez Bałtrok
Ja mam dostęp do takiej (foto) Raz już nawet ja...

Ja mam dostęp do takiej (foto)
Raz już nawet ja skanowałem ale skaner sie zesrał pod koniec i nerwy mnie wyszli.
W najbliższym czasie będzie drugie...
Forum: Inne tematy 13.10.2019, 11:09
Odpowiedzi: 35
Odwiedzin: 8,320
Zamieszczone przez Bałtrok
Ja też sie sklaniam ku opcji prowadzenia...

Ja też sie sklaniam ku opcji prowadzenia wycieczek.
Może ewentualnie z opcją wynajmu motocykla ale to tylko jako dodatek.
Pamiętasz handlarza w Bełżcu u którego oglądaliśmy moja Afrykę ? Tam stało...
Forum: Wszystko dla Afryki 07.10.2019, 22:00
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 1,141
Zamieszczone przez Bałtrok
Widziałem, jednak nie widać tego co chce zobaczyć.

Widziałem, jednak nie widać tego co chce zobaczyć.
Forum: Wszystko dla Afryki 07.10.2019, 20:34
Odpowiedzi: 2
Odwiedzin: 1,141
Zamieszczone przez Bałtrok
Problem z TankBag xlmoto strategic 20+8

Czy ktoś z szanownego Państwa jest w posiadaniu takiego cuda:
...
Forum: Wszystko dla Afryki 03.10.2019, 19:39
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 6,548
Zamieszczone przez Bałtrok
Odebrałem je dzis. Poproszę o adresy na PM. ...

Odebrałem je dzis.
Poproszę o adresy na PM.
Wyszło 10 pln za komplet, postaram się jutro wybadać koszt wysyłki ale to pewnie z 5 pln będzie.
Forum: Hyde Park 02.10.2019, 09:51
Odpowiedzi: 241
Odwiedzin: 33,240
Zamieszczone przez Bałtrok
A jaki to producent klepał takie cuda?

A jaki to producent klepał takie cuda?
Forum: Dział Producentów i Dostawców 01.10.2019, 18:40
Odpowiedzi: 41
Odwiedzin: 17,216
Zamieszczone przez Bałtrok
I do 07a

I do 07a
Forum: Hyde Park 01.10.2019, 16:07
Odpowiedzi: 26
Odwiedzin: 3,050
Zamieszczone przez Bałtrok
to przypadek mojego znajomego sprzed jakiegoś...

to przypadek mojego znajomego sprzed jakiegoś czasu, nie dotyczy wprawdzie zakupu towaru ale trochę pasuje
Pokaż wyniki 1 do 50 z 174

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.