Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Inne tematy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Przy¶pieszenie AT (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=704)

Dzieju 27.05.2008 00:09

Przy¶pieszenie AT
 
Kiedy¶ robiłem sprint swoj± 03 z Mitsubishi EVO 5 ( ok 4.8 do setki) wyszło porównywalnie ....ale wtedy ten start był spontaniczny to i może EVO nie poszło na maxa.
A dzi¶ miałem okazję polecieć z autkiem które ma 5.5 do setki, do ok 140 szli¶my równo , podci±gałem do max 7 tysobr , pozycja wyprostowana , po przej¶ciu na 5-tkę autko zaczęło mnie po trochu objeżdżać ( większa maksymalna samochodu swoje robi) więc odpu¶cili¶my dalszy ci±g.
Generalnie miła informacja że moja babcia mimo wieku i przebiegu utrzymuje parametry nowego sprzęta i to nawet 07-ki :)

puszek 27.05.2008 00:31

Czesto jezdze z synem na wietrzenie gnatów...Jak ruszamy ze swiateł to jego CBR 600 FSport czasem zostaje z tyłu..ale tylko do czasu jak musze zmienic jedynke..wtedy jego 14000 obrotów robi swoje i moge juz w±chcc spalinki.
Sambor ma załozone dynojety w swojej afri i filtr GN. Na autostradzie odkrecilismy na maxa-było lekko pod górke, i w zasadzie trzymalismy sie w tej samej odległosci...cos do 180km/h doszlismy. To co daja te dynojety i filtr KN?
Acha na takowaniu weszło Samborowi do zbiornika 6,5 litra wiecej...ale moze ma wiekszy zbiornik:) Moze one daja wiecej mocy na niskich obrotach?Obydwa kominy przelotowe....Chyba nie ma sensu inwestowaniea w te wynalazki...

Babel 27.05.2008 08:12

A ja kiedy¶ robiłem probe z Kaw± GPX 600 i generalnie do setki Kawa została minimalnie z tyłu ale pozniej już była Kawa szybsza - no wiadomo ma cos ok 86 kucy.
Roznice w przyspieszeniu w takich motocyklach s± tak minimalne że opoznienie ruchu manetka gazu ma juz znaczenie

Mecia 02.06.2008 22:38

mierzyłem ostatnio tez przyspieszonko i wyszło cos około 5 sekund, wiec standard, do 130-140 km/h buja sie w miare równo, puniej juz zamula, ale tak ma być. Zreszt± wielu urzyszkodników każdego sprzeta przy ostrym przyspieszaniu kreci je na kazdym biegu pod czerwone pole, a to nie ma sensu, bo i tak jak przejdzie obroty swojego maksymalnego momentu obrotowego, to sie tylko traci bo bieg i tak trzeba bedzie zmienić. Zyskuje sie tylko szybsze wyeksploatowanie silnika .... Po za tematem- udało sie komu¶ AT dzwign±ć z 2 biegu na goome?? ;)

rambo 03.06.2008 02:56

dane z dzi¶ dla viadra 2004. na dwójce 135kmh do odcięcia a to jeszcze 4 biegi :)

znajomy robi fiaty CC. z 1,2B robi± koło 97 koni. na trójce 160kmh( po wyjebaniu odciecia( i kolo 7 do setki. jeszcze 2,2 mniej i bedzie jak królowa! :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.