NAT z UK
Czy takie coś.ma sens?
Czy na UK są inne wersje tzn. homologacyjnie? W praktyce niejednokrotnie widzę za ok 40k i tak się zastanawiam czy takiej nie łyknąć. Lecz pytanie pozostaje jakie to rodzi komplikacje - czy jadę sam/wysyłam kogoś, kupuję i tu bez problemu rejestruję? Zajmuje się takim czymś ktoś tutaj? Ile taka przyjemność może kosztować? |
Ja sobie z Włoch ściągałem swoją prosto z salonu Hondy.
Dostawa pod sam blok specjalistycznym kurierem. Jestem zadowolony, europejska gwarancja polska faktura vat, wszystko super. Pozdrawiam Bartek |
Dasz na paliwo i prom/tunel i mogę Ci taką przyjechać z UK😜
Mowa o używanej? |
Na allegro sa juz specjalne kity do calkowitego przeniesienia manetki gazu na prawa strone.
|
Cytat:
|
Myślałem, że teraz mają jakoś przy ledach softowo rozwiązane różnice w świecenu i że to jest jedyna różnica UK względem europejskiej.
Jak tam są pozamieniane jeszcze inne rzeczy mechaniczne to gra nie warta świeczki. W sumie nie sprowadzałem nigdy nic także widocznie błędnie założyłem. Pisałem o używce. Jakby trzeba coś.jeszcze zamieniać poza softową zmianą to lepiej już dopłacić i wziać z wyprzedaży jednak. |
Cytat:
|
Panowie, piszmy poważnie.
Nie ściagłem nic wcześniej z UK więc pytam jakie mogą być różnice, a wy mi o manetce gazu z lewej strony... Pytam serio jakie mogą być różnice/problemy w takim interesie, bo może to najzwyczajniej w świecie nie ma sensu. Licznik to np wiem, żę się przestawia w opcjach. A światła? |
Sprowadzilem kilka moto z UK i poza lampa i licznikiem nie bylo roznic. Liczniki z mil na km w nowych moto zmieniasz w menu, czasami potrzeba zamian w sofcie a lampa to trudno powiedziec jak zrobiony jest odblysnik.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka |
NAT swieci prosto, więc nic ze światłami nie trzeba zmieniać.
Kupować, sprowadzac, rejestrować i jeździć... w skrócie mówiąc |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.