Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Inne tematy (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Honda crf 450 opinie (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27192)

PawelM. 13.08.2016 08:01

Honda crf 450 opinie
 
Hej
Od jakiegos czasu grzebie w temacie lzejszego moto i wlasnie wpadlo mi w oko takie ogloszenie. Co myslicie o takim moto?

http://olx.pl/oferta/crf-hm-450-x-CID5-IDfytMR.html

MacGyver 13.08.2016 09:39

mialem taka (2008rok) przez 6 lat

generalnie jest to dosc dobry motocykl. oczywiscie jak kazdy ma swoje choroby

nr 1 orginalne zawory tytanowe mozesz wyrzucic od razu do smieci (moze nie od razu ale przy najblizszym sciaganiu glowicy) nalezy zastapic je stalowymi I problemy z ciagla regulacja luzu zaworowego sie koncza na zawsze

nr 2 musisz miec porzadne oslony na chlodnice najlepiej z wyporka do ramy, niestety przy byle wywrotce chlodnice (szczegolnie lewa) lubia zmieniac ksztalt bardziej niz w jakichkolwiek innych motocyklach

nr 3 wyrzuc thermostat I czympredzej zamontuj wentylator chlodnicy. niestety sprzet ten wprost uwielbia sie przegrzewac w ciezkim terenie.


pozatym nie wierze ze 9 letni sprzet ma nalatane tylko 2700 km

PawelM. 13.08.2016 09:45

W te dane to i ja nie wierze ale poki co szukam a poznien jak beda konkrety to i porzadna inspekcja bedzie. Cos znalazlem ze one nie maja na europe homologacji a typ w ogloszeniu o niej pisze. No coz bede pytal bezposrednio albo w tyg podjade

Ps. Dzieki za konkretne info

Adagiio 13.08.2016 16:33

Wyślij mi na priv numer rejestracyjny jeśli bardzo zależy Ci na tym moto to sprawdzę w IT czy przynajmniej czysty.

PawelM. 13.08.2016 16:44

Adagiio a jak Twoja opinia o tym moto bo zalezy mi i na Twoim zdaniu. Podjade w tyg to dogadam sie i jak dojdzie do konkretow to wtedy poprosze o pomoc takze z gory dzieki

Adagiio 13.08.2016 19:20

Problemem może być silnik jak słabo serwisowany i oprócz właściciela nikt inny nie wie czy ma pierwszą czy ostatnią selekcje tłoka w cylindrze. Kupowanie używanego enduraka to loteria, w większości przypadków zawsze jest coś do zrobienia. Nikt nie robi remontu przed sprzedaniem, ale jak kupujesz moto u prywatnego użytkownika to Ci przynajmniej powie ile godzin jest nalatane i co trza zrobić. W przeciwnym razie pakiet startowy, silnik na stół i wszystko dokładnie przeglądnąć, pomierzyć, wymienić i wtedy jeździć. Tak przynajmniej ja robiłem kupując dla siebie moto co by w środku sezonu się nie wkurwiać jak coś dupnie. Kup 250-tkę w dwupaku w której za 2.5 tysia robisz silnik :).
Miałem CRF 450 R i X, była też Zanardo z cylindrem 490 i guzikiem, wersja zrobiona przez Red Moto i ta fajnie i miękko robiła w stosunku do R i X ( inna mapa, inaczej zestrojony gaźnik i coś tam jeszcze było grzebnięte ). R i X to takie crossówki z lampą, moim zdaniem za bardzo kopiące do zastosowania w enduro i trza mieć nie złą kondycję. Przy pyrkaniu godziny też lecą a wytyczne serwisowe rygorystyczne.
Powodzenia

PawelM. 13.08.2016 19:40

To co moze byc lzejszego do endurzenia i ciezszego terenu? Jakies podjazdy itp. Pewnie to dwa moto?

strobus1 13.08.2016 22:10

W Olku na alejach jest Gas Gas 300 od pierwszego właściciela ze 160 mth nalotu z 2015 za 18,5kzł.
Oglądałem i powiem, że gdybym się nie bał tej pojemności to bym wciągał jak krechę po detoxsie.
Starzeję się ??

MacGyver 14.08.2016 05:47

GAS GAS EC300 jest calkiem przyzwoitym motocyklem pod warunkiem ze sie nie przewracasz. z przykroscia stwierdzam ze jest jeszcze "miekszy" od Hondy

o madmiar mocy tez nie masz sie co martwic gdyz standardowo posiada map switch ktory po przelaczeniu dosc znaczaco obcina moc

jak dotad najbardziej wywrotkoodpornym motocyklem jaki mialem okazal sie KTM XC 300 (EXC , XC-W jak dla mnie wszytkie swietne) coprawda plastiki starczaly na sezon ale po za plastikami nic wiecej nie wymagalo wymiany / naprawy

Adagiio 14.08.2016 06:27

Nie trzeba się bać dwupaka, wystarczy podejść do tego racjonalnie i przestawić się trochę na inny tryb jazdy. Dzisiejsze 2t dają ogromne możliwości personalizacji, konfiguracja gaźnika, ustawienia zawór wydechowego za pomocą odpowiedniej twardości sprężyn, czy przełącznik map zapłonu pozwalają na regulację, której w starszych 2t nie było. Do tego symboliczne koszty eksploatacyjne i czynności serwisowe.
Ale jeśli szukasz motocykla do spokojnego enduro z dojazdówkami po asfalcie, albo chcesz jeździć po szutrówkach to nie jest idealne środowisko w którym doceniać walory dwupaka.
Dziś jeśli miał bym wybierać dla siebie moto to miał bym dylemat pomiędzy Sherco 300 2t i Yamaha WR 250 2t, nie dla tego że są w czymś lepsze od pozostałych, po prostu ich jeszcze nie miałem.
Dlaczego bierzesz pod uwagę CRF 450, jakim endurakiem jeździłeś dotychczas ?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.