Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Silnik, sprzęgło, skrzynia (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=4)
-   -   Silnik przerywa :( o co kaman? :) (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=17224)

KubaPOZ 15.03.2013 17:07

Silnik przerywa :( o co kaman? :)
 
Hej :)
Niestety mam dwie lewe nogi i dwie lewe ręce i dwa lewe ucha itp ;)
Mam książke do afryki ale zanim się wezme za rozkręcanie połowy sprzęta i molestowanie kolegów mechaników... Chce zasięgnąc rady speców,, wy znacie wasze pojazdy doskonale... co to może być.. gaźnik ? świecie.. ?
Na jałowym biegu moto przerywa na pół sek .. boje się z tym jechać w trase.

Moze to jakas pierdola.. Sprzedajacy mowil ze wszystko jest po regulacjach gaznik , synchro itp. Ale jak widac cos nie teges. Bak prawie pełen.

Film:
10sek i pozniej po par sek to samo.
http://www.youtube.com/watch?v=GWK2l...ature=youtu.be




http://www.youtube.com/watch?v=GWK2l...ature=youtu.be

matjas 15.03.2013 17:59

po pierwsze primo - paciemu ona tak wysoko ma wolne??? mniemam po wskaźniku temp, że nie chodzi na ssaniu.
jeśli jest zagrzana i ma tak wysoko wolne to jak chodzi jak ma prawidłowe 1100???
jeśli jest na ssaniu to ją zagrzej i pokazuj wtedy.

jeśli jest zagrzana i nie chce chodzić /w co wątpię/ na prawidłowym wolnym biegu to /jak zwykle/ opowieści poprzedniego właściciela o regulacji można wsadzić w buty.
ciężko to stwierdzić z YT ale brzmi to trochę jak kichnięcie w gaźnik.

sporo tych 'jeśli' ale nikt nie ma szklanej kuli. dopowiedz to o co pytam. kolejnym będzie łatwiej 'zgadnąć'.

matjas

KubaPOZ 15.03.2013 18:02

Odpala od pyknięcia, wylaczylem ssanie , chodzila sama i nagralem. Silnik chodzi na ok 1100-1200 moim zdaniem, kamera jest pod kątem i nie pokazuje wskazówki odpowiednio. Czyli to nic tragicznego na pierwszy rzut ucha> :P ?

matjas 15.03.2013 18:12

moim zdaniem to nie musze patrzyć na ten obrotomierz, żeby słyszeć, że chodzi za szybko. zastanawiam się czy moja kiedyś też tak nie miała ...
niech wypowiedzą się na przykład Ci co z tego żyją.

Szycha 15.03.2013 18:57

Coś ktoś pisał kiedyś:

http://http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=7024&highlight=wypadanie

http://http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=8502&highlight=wypadanie

Poczytaj, może to to :Thumbs_Up:

szparag 15.03.2013 19:10

Lewe powietrze, za ubogo w paliwko.

Dzieju 16.03.2013 09:17

Na starych gaźnikach z wyrobioną ośką przepustnicy też tak miewałem, wrażenie jakby zapłon co jakiś czas "wypadał".
Po zmianie gaźników "wypadanie" zniknęło.
Jak masz pod ręką np samostart to psikaj w czasie pracy na wolnych i zobaczysz czy się poprawi.
Najczęściej prawy gaźnik łapie pierwszy luzy na ośce , przynajmniej u mie tak było.

szparag 16.03.2013 09:26

Cytat:

Napisał Dzieju (Post 300432)
Na starych gaźnikach z wyrobioną ośką przepustnicy też tak miewałem, wrażenie jakby zapłon co jakiś czas "wypadał".
Po zmianie gaźników "wypadanie" zniknęło.
Jak masz pod ręką np samostart to psikaj w czasie pracy na wolnych i zobaczysz czy sie poprawi.

Dzieju, ale ta AT jest za świeża :).
1. Lewe powietrze, przez króćce pomiędzy głowicą a gaźnikiem, nie wywalone tulejki z obejm.
2. Źle zrobione gaźniki.Źle wyczyszczone/wyregulowane.
3. Wiszące linki , tzn nie domykające się ssanie ( tak w siódemce na domkniętym ssaniu dostaje za dużo powietrza ! )
4. Źle założony air box.

To takie standardy.

Pozdrawiam.

Dzieju 16.03.2013 09:30

Nie wiadomo czy nie ma o 100tys więcej no i 07 się szybciej zużywają ;)

szparag 16.03.2013 09:38

No tak, bo przecie trójka jest najlepsza :).


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.