Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Umawianie i propozycje wyjazdów (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=71)
-   -   Gruzja/Armenia/Azerbejdżan 2016 (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=26020)

smoki_dwa 29.02.2016 21:27

Gruzja/Armenia/Azerbejdżan 2016
 
witalski,

drogie kolegi, mamy jedno lub dwa miejsca na przyczepie, start 17-06-2016 powrót 4-07-2016

przelot busem do granicy z Gruzją, dalej róbta co chceta :)

Do Gruzji optymistycznie zakładamy dojechać w 48h (start Gliwice)

szczegóły, ew. pytajniki - kontakt 503-trzy-pięć-dziewięć-503

pzdr.
smok

ArturS 01.03.2016 00:20

Właściciel samochodu i motocykla, ew. motocykla i przyczepki będzie nieco uwiązany. Wjedziesz do Turcji na 2-3 pojazdy, to musisz nimi wyjechać. To samo w Gruzji i Armenii. Azerbejdżan to w ogóle większa zamotka, bo nie wjedziesz ot tak sobie - nie znam się, odpuściłem. Do Gruzji w 48h zajedziecie jeśli Turasy was nie przytrzymają tyle co nas - nie bardzo ogarniają jak można turystycznie przejechać przez ich kraj na więcej niż jeden pojazd. Myśmy w jedną stronę jechali 52h, w drugą niecałe 48h. Na powrocie Gruzini nas przytrzymali ponad godzinę, bo coś sobie namieszali w systemach i trzeba było z trzy razy przejść każdą granicę w każdą stronę. Nasrali m.in. mi z trzy strony pieczątek w paszport. Chyba, że nie lecicie przez Turcję, to niema tematu - są zupełnie inne problemy.
Jak dla mnie ilość dni jakie macie na całą podróż ledwo wystarczy na same standardy gruzińskie o ile driverzy sprawni poza asfaltem i wstają rano jak jeszcze ciemno. Dla mnie 2tyg. na miejscu było za mało. Trzeba tam wrócić :D I modlić się o lepszą pogodę :Sarcastic:

smoki_dwa 01.03.2016 10:31

witka,

czasu mało, Azerbejdżan traktujemy jako ew. dodatek jeśli starczy nam czasu, po przekroczeniu granicy Gruzińskiej "uwalniamy" samochód, wracamy w takiej samej konfiguracji.

pzdr.
smok

ArtiZet 01.03.2016 11:10

Cytat: