Africa Twin Forum - POLAND

Africa Twin Forum - POLAND (http://africatwin.com.pl/index.php)
-   Przygotowania do wyjazdów (http://africatwin.com.pl/forumdisplay.php?f=69)
-   -   Hotele w Maroku (http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=41271)

syncronizator 26.10.2021 22:48

Hotele w Maroku
 
Mam plan w przyszłym roku zaliczyć Maroko.
Moja druga połówka też jedzie.
Tak więc to co robię zawsze czyli nocleg w namiocie - tym razem odpada.
Pozostają hotele ... nie lubię tego ale trudno.

W sumie to nie mam za dużego doświadczenia w hotelowaniu.
Ostatnio gdy zostałem zmuszony do pójścia do hotelu po 3 dniowej jeździe w deszczu pojawił się problem co zrobić z motocyklem w czasie gdy jestem w hotelu.
Motocykl stał pod hotelem a ja zastanawiałem się czy będzie tam ciągle stał gdy przyjdę po niego rano.
Wielu z nas to ma i wie jak to jest... im droższe moto tym większy cykor.
Nawet jeśli chroni cię AC to co to za frajda stracić motocykl na długo wyczekiwanym wyjeździe... lipa na maksa i wakacje do D.

Nie każdy hotel na starówce ma parking.
Widziałem na YT, że do niektórych hoteli pozwalają wprowadzić motocykl.

Czy macie takie doświadczenia ?
Możecie się podzielić nazwą/adresem takich hoteli w Maroku do których udało Wam się wprowadzić motocykl i go tam zostawić by potem pójść na miasto?

Pytam głównie o duże miasta Marakesz , Fez , Casablanka.

aadamuss 26.10.2021 23:27

Czesto albo prawie zawsze mozna wprowadzic moto na jakiś parking lub dziedziniec hotelowy. Raczej im zależy, żeby nic sie nie stało gościom hotelowym i ich motocyklom. Czasem chcą kasę za "ochronę ", w sumie to w dużych miastach za wsxystko chcą kasę i strzygą turystów ile wlezie - są w tym mistrzami :-)


Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

El Kowit 27.10.2021 08:00

Nie martw się. Sprawa jest stosunkowo prosta. Bierzesz hotel, który ma zaplecze albo pozwoli Ci go zaparkowac w... hotelu. To wcale nie jest rzadkie. Moto ma jeden duży plus. Nie narzeka. Żona może:)

Dredd 27.10.2021 09:08